طراحی وب سایت

Wiki Article

یکی از مسائلی که بیشترین اهمیت را دارد، بحث امنیت است. در واقع اگر در طراحی فروشگاه اینترنتی امنیت را رعایت نکنید مسلما با شکست مواجه خواهید شد.

تعریف انواع فیلتر و جستجوی پیشرفته روی ویژگی های محصولات

به‌طور کلی، فروشگاه‌سازها برای کسب‌وکارهای کوچک مناسب‌ترند؛ آن دسته از افرادی که نمی‌خواهند چه پول و چه زمان زیادی را برای طراحی و نگهداری سایت خرج کنند.

به طور مثال توضیح کوتاه لیموهاست «خرید هاست وردپرس و ووکامرس، حرفه‌ای و ارزان» است. شما نیز در حد چند کلمه می‌توانید سایت خود را در این فیلد معرفی کنید.

فقط اطلاعات ضروری را از مشتری دریافت و همچنین امنیت سایت را برای مشتری تضمین کنید. او باید بداند اطلاعات حسابش در اختیار هکرها قرار نمی‌گیرد.

برای اطلاع از هزینه وارد کردن مطالب سایت به صورت سئو شده، می توانید به صفحه " دیتا اینتری " مراجعه کنید.

زمانی که یک فروشگاه اینترنتی با وردپرس راه اندازی می‌کنید، در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهید کرد. راه اندازی این فروشگاه با وردپرس، به شما این امکان را می‌دهد که از قالب‌های متنوع و افزونه‌هایی که در اختیارتان قرار می‌دهد برای طراحی فروشگاهتان استفاده کنید این افزونه‌ها برای هر نوع فروشگاه اعم از فروش محصولات و یا فروش مطالب آموزشی، مناسب است.

یکی از مهم‌ترین مراحل طراحی سایت فروشگاهی و هر نوع سایت دیگری، انتخاب درست هاست است. انواع مختلفی هم وجود دارد:

تیم ما با اشتیاق و تعهد، دانش و توان خود را بکار گرفته تا با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در بهینه ترین زمان و هزینه ارائه داده و با خدمات گسترده پشتیبانی، آموزش، سئو و بهینه سازی، گرافیک و منبع محتوا، همیار شما عزیزان در دنیای کسب و کار آنلاین باشد.

وب سایت مدیسه یکی از فروشگاه های اینترنتی پوشاک خیلی قوی هست البته الان فقط در حوزه پوشاک فعالیت نمیکنه. ابتدا با پوشاک شروع کرد و الان در انواع حوزه ها وارد شده و شما میتونید ساخت وب سایت لوازم آرایشی بهداشتی و یا حتی لوازم خانگی رو هم از این فروشگاه تهیه کنید ولی بهر حال هنوز هم در حوزه پوشاک بسیار قدرتمند هست و یکی از کلیک کنید رقبای دیجی استایل و بانی مد محسوب میشه.

امکان جستجو و فیلتر محصولات برای دسترسی آسان کاربران به محصولات و یافتن سریع آن‌ها

نقش پیش فرض کاربر تازه: در این قسمت سطح دسترسی کاربران جدید را تعیین می‌کنید و برای هرکس محدوده‌ی کار با وردپرس را مشخص می‌کنید.

حالا طراحی سایت فروشگاهی بیایید تا ساخت سایت فروشگاهی را در ۷ مرحله یاد بگیریم:

مهم‌ترین خصوصیات جوملا، رایگان‌بودن، متن‌باز بودن و پشتیبانی از زبان فارسی است. جوملا به اندازۀ وردپرس افزونه ندارد؛ اما همین موضوع که هدف اولیۀ از توسعۀ آن، ساخت سایت‌های فروشگاهی منبع بوده است، باعث می‌شود گزینۀ بسیار مناسبی برای ساختن یک فروشگاه آنلاین باشد.

Report this wiki page